torsdag 8. januar 2015

Endelig tilbake!!



Det har vært helt stille på bloggen min i nærmere ett år... Årsaken er rett og slett graviditet og fødsel. Jeg var kvalm og i full jobb gjennom hele graviditeten og for første gang på mange år hadde jeg ikke overskudd til å strikke.

Nå er barnet endelig født og kreftene mine er på vei tilbake. Selv om det er travelt med fire små blir det likevel mye mer strikking nå. Jeg håper det fortsetter slik og ser frem til et helt år i permisjon!

Over er noe av det jeg likevel strikket før fødselen. Heldress fra strikk mer til nøstebarn i totråds nøstebarngarn og enkelt heklet teppe i samme garnet. I bruk hver dag, så er veldig fornøyd.



5 kommentarer:

Arielle sa...

Gratulere med liten så skjønn hun er.
Og jeg gleder meg og titte innom bloggen for du har strikket masse flott.

mimouna sa...

Gratulerer med veslejenten!

Flott strikkedress, koselig å ha tid til håndarbeid igjen. Nyt dette året!

Monstermønster sa...

Gratulerer med minstejenta!

Mie sa...

Gratulerer med jenta! Skjønner det der med kvalme og lite strikke- og bloggelyst. Har nettopp vært gjennom det samme. Godt begge lystene kommer tilbake. Veldig fint både teppe og dress du har laget 😊

Hanne sa...

Å helledussan. Gratulerer! For ei skjønn snuppe!
Veldig fin dress, den ser myk og god og varm ut.
Ønsker deg ei fin uke :-)
Pludrehanneklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...