fredag 16. november 2012

Et lite monster.


Da har vi fått et lite monster på gulvet! Hun er 6mnd og klarer nesten å komme seg fremover. Vel...hun dytter seg vel egentlig mer bakover, og kommer lenger og lenger vekk fra det hun vil ha tak i..frustrerende..
Men monsterbukse er nok en god bukse å ha på gulvet uansett om det går fremover eller bakover..

Også er jeg endelig kvitt bukse-allergien min!! Det er to år siden sist jeg strikket bukse..Pinne 4 var ikke så dumt.. jeg er vant til 2,5 og 3. Det var jo ikke akkurat største størrelsen jeg startet med heller..

Men ble inspirert til å strikke til de to eldste også.. var å kjøpte garn idag.. så får vi se hvor lenge inspirasjonen er der...

Ellers er jeg langtifra noen ekspert på maskesting.... det blir knotete og ikke veldig fint...Har du noen gode råd?

Strikket i Falk fra Dalegarn, pinne 4. Oppskriften fant jeg her:-)

2 kommentarer:

Monstermønster sa...

Kjempesøtt monster! Eneste tipset jeg har til bedre maskesting er å bruke litt tykkere tråd enn det du strikket med, for da dekker det bedre.

Wenche/chawo sa...

For et herlig lite monster.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...