tirsdag 30. oktober 2012

Kragejakke


Det har blitt noen kragejakker etterhvert. Jeg må vel bare innrømme at jeg er fan av de enkle nøstebarnoppskriftene. De er varme og gode å ha under dressen, og går kjapt og greit å strikke. Denne gangen var det eldstejenten som fikk, så fikk mellomste arve denne

Sist gang strikket jeg bukse til. Denne gangen kjøpte jeg ullbukse som passet til... . Tror jeg har utviklet en slags allergi mot å strikke ullbukser... en fem åring har jo ganske lange bein. Men jeg har planer om å strikke noen gøye bukser snart. Så får vi se om de blir like fin i virkeligheten som de er i planen min... 


Fakta om jakken: Kragejakke fra nøstebarn, str 6år, garn er tretråds fra nøstebarn og pinne nr 3 og 3,5

4 kommentarer:

Stine sa...

Kjempe flott kragejakke :)

Nita sa...

Utrolig flott!

Grete sa...

Kjempefin krage jakke :)

LisaM sa...

Så innmari fin farge du har valgt!
Kragejakken til Nøstebarn er både fin og praktisk.

Gleder meg til det dukker opp gøyale bukser her☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...