søndag 28. oktober 2012

Enkle gleder





Det skal ikke så mye til for å glede en tre åring. Tøfler med øyne, ører og nese er et eksempel på hvor lite som skal til.  Når reaksjonen er på denne måten varmer det et mammahjerte: Ååå mamma, er det bare mine? Da skal de hete Terje og Kristin.

Terje og Kristin sette fantasien i sving og kan være akkurat det dyret tre-åringen ønsker. Hun mener de er best som mus da, og det er vel kanskje det de likner mest på?


Heklet på en kveld etter inspirasjon fra dette mønsteret fra Garnstudio. Jeg brukte restegarn, dobbel sisu.

9 kommentarer:

Solskinnet sa...

De var nydelige. Passer med navn da .

Solskinnet sa...

De var nydelige. Passer med navn da .

Solskinnet sa...

De var nydelige. Passer med navn da .

Soline sa...

Takk for hyggelig besøk i bloggen min! Så mye fint du har laget!

Ha en fin søndag!

Tebasile sa...

Så koselige tøfler.
Ønsker deg en fin søndag.

Hanne sa...

Såå søte:-)

Husfruen sa...

De var utrolig tøffe, de havnet rett i to do listen min

siwi sa...

ekstra stas når småtassene viser begeistring for håndarbeidet, riktig så søte var de!

Kara sa...

Så søte! De har havnet på listen min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...