lørdag 28. august 2010

Nøstebarndress


Da er endelig nøstebarndressen ferdig og testet ut på minstemann. Deilig å ha den ferdig.. siden det var litt kjedelig å strikke den denne gangen. Men jeg er helt sikker på at denne vil bli brukt masse!!

Både garn og knapper er fra nøstebarn:-)

Ellers er permisjonen min over... jeg har begynt i ny jobb og begge småtrollene har lange dager i barnehagen. Det er en helt ny situasjon for oss og helt utrolig travelt. To barn ut og avgårde om morgenen krever planlegging. Så matpakker og klær må gjøres klart kvelden i forveien.. Så strikketid sa du??!? Det blir ikke særlig mye av det... Men det skal nok bli strikket noe utover høsten likevel:-) Vi her jo heldigvis fri i helgene! Holder på med kragejakke til meg selv(!) Og den håper jeg å få ferdig denne helgen!!

17 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Så flott den dressen blei og så skjønne farger du har brukt!!

Rigmor sa...

den ble kjempe flott :) Likte fargene! Ja arbeid og barn er travelt, men godt å organisere seg på forhånd. Nyt helga da :)

Hege sa...

Så herlig denne ble! :)
Disse dressene ser utrolig gode og praktiske ut :)

Smarie sa...

Så flott dress ! Nydelige farger ;o)

Beate sa...

Å så flott! Nydelige farger!!

Synnøve sa...

Herlig dress! Liker fargevalget ditt!! Og treknappene gjorde virkelig susen! God helg til deg :)

Unknown sa...

Jeg henger meg på alle de andre kommentarene. Nydelige farger og skikkelig flott dress :-)

Hilde sa...

Søt! Flotte farger, fine knapper :)

Maria sa...

Så herlig dressen ble. Likte godt fargene der ja. Lykke til med jobbing og høst strikkingen fremover.

Cloudberry sa...

Flott dress i nydelige farger!

StrikkePia sa...

Så flott dress, nydelige farger og knapper!! :-)

Hilde-Gunn sa...

Så fin den var! Kjempefine, friske farger! Fin blogg du har! Jeg stikker nok innom igjen. Takk for titten!

Bente sa...

Superfin dress! All ære til deg som har strikket den IGJEN!

Mammadragen sa...

Så mykje flott du har strikka av Nøstebarn oppskrifter!!! Du har noen flotte fargekombinasjoner :) Jeg sikler også på den Nøstebarndressen, skal bare bli ferdig med de derre barselgavan først :)

Nina sa...

For en flott dress! Og en veldig kjekk modell!

LivM sa...

Super dress du har strikket og flotte knapper!

Marit sa...

Så fin den ble... HAr også lyst å strike med striper, men hvordan blir det med på rompa....der hvor du strikker frem og tilbake for å få den høyere bak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...