torsdag 22. juli 2010

Fra kassen på loftet..

En stor fordel med å ha to jenter er at man av og til kan gå på loftet å hente frem for-lite kassen..der finner jeg kanskje noe gøy som passer minstejenten. Idag fant jeg denne..den hadde jeg helt glemt:-) Den ble strikket til eldstejenten da hun var 1 år.. og nå kan minsten bruke den:-) Kjempegøy!! Den er strikket i bomull.. og siden jeg svært skjeldent strikker noe i bomull er det jo litt ekstra kjekt med denne. Den passer jo kjempebra som sommerjakke! 
Oppskriften fant jeg i "alt om håndarbeide" en gang - tror jeg...
Garnet ble bestillt fra samme plassen! Husker ikke hva det het...
Pinne nummer 4,5

5 kommentarer:

Bea86 sa...

Kjempesøt jakke :)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempesøt jakke!! Og så så kjekt å kunne hente det fram i ettertid og fleire som kan bruke det. ;)

StrikkePia sa...

Så skjønn jakke. Kjekt å kunne bruke på nytt plagg man har laget til eldre søsken tidligere. :-)

Unknown sa...

Supersøt!!

Siren sa...

For en urolig søt jakke! Så herlig med disse spisse hettene, det gjør så masse:) Håper inderlig jeg får en jente til... Har så mye strikk at det hadde vært for galt å aldri få brukt det igjen:) Ha en fin dag!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...